Missewos Kese yani kanamam vardi 1 hafta once yogun kanama yasadim koca koca parcalar dustu. Bebek resmen ben iyiyim der gibi hareket etti ve ben hissettim. Doktorumda fark etti bunu. Bebek iyi oynuyor icimde dedim. Yatarken ozellikle saga sola donunce ciddi oranda hissediyorum. Bazen migdeme vuruyor net bir sekilde hisseden varmi? Ilk kizimdada cok erken hissettim ben ama bu resmen anne ben iyiyim der gibi kendini belli ediyor
Bebiscann Missewos inşallah öyledir canım ama o haftalarda çok net hissetmedim hiç, evet tıkırtı vardı ama yoğun değildi
Mevaninannesiii Missewos ikinci gebeliğim 12de hissetmeye başladım canm ilkinde değil de diğer gebeliklerde hissedilebiliyorms
Mantosuzmadonna Çok erken değil mi ya bilmiyorum tabi ben oğlumda 20. Haftaya yakın hissetmiştim şimdi 9 haftalık ama bilemedim yani mideye vuracak kadar buyuyemistir en fazla kelebek kanadı gibi falan hissedilir o boyutta, fikrimce tabi
Missewos Mantosuzmadonna canim ic karnim cok dar kizim kaburgami kirmisti erken oldu 35 haftada geldi sanirim ic karnim cok dar oldugu icin hissediyorum. Ama net bebegi hissediyorum doktorumda once cok erken dedi sonra elini koydu esim oda hissedince sasirdilar Allahin bi lutfu bu size diye
Selincek Missewos gebeligimi seyirmeyle öğrendim daha ne diyebilirim 🤷♀️ hatta yazdim ben plartfoma seyirme oldu orda1 saat gebelik olabilirmi die yok o bebek degil die dalga gectiler bende biliorum bebek olmadığını 2.ci bebegim sonucta ama ben o an dedim bu bebek isareti 😁 yani sizinki kesinlikle doğrudur canım 🥰
Aieskocaak Missewos canım ben 14+3 üm ve gayet net bi şekilde hissediyorum ilk gebeliğim hatta eşim bile hissetti benimde iç karnım dar sanırım çünkü 7 kilo vermeme rağmen göbeğim çıkmış durumda ve şimdiden çatlamaya başladım