Merhaba kızlar iyi akşamlar. Yüzük parmağımın tırnağında mantar oluşmuş ilk defa böyle birşey başıma geliyor tırnağımın rengi değişti ve çok acıyor sağlık ocağına gittim bana ilaç kullanamazsın tırnağın düşecek dedi acaba evde ne yapsam geçer tırnağım düşse yerine yenisi çıkar sanıyorum ama çok acıyor şimdiden teşekkür ederim