busrabusra22 irem_96 ben bugün oldum 37+0 da çok kolay oldu ama ben kendimi hiç korkutmadım birliktelikten daha kolay yarım dakika sürmüyor bile 20 sn falan hemen iki parmakla bakıyor alttan muayene hiç yaptırdınız mı ondan kolay
esrayce Bugün oldum canım 39 haftalığiz catım çok dar olduğu söyledi doktorum yani sezeyan olacam büyük ihtimalle
B123N irem_96 37. Haftadayım. Korkulacak birşey değil. Çok hafif anlık bi ağrısı oluyor sonra geçiyor zaten
busrabusra22 irem_96 korkma korkulacak bir şey değil ya bacak almaktan bile az acıtıcı bir şey ağrı sızı yok hatta bazen doğumu tetikliyor diyorlar o da tetiklenmedi sanırım 😄ben sana güveniyorum
Ozdmrz irem_96 ben cuma günü oldum 37 haftalıktım çatım çok darmış sezeryan olacağım inşallah haftaya Pazartesine gün verdi