8+4 hamileyim bugün doktora gittim muayene 2 dakika bile sürmedi doktor kalkabilrisin dedi bnde kalp atışları dedim kalp atışı yok diye cvp verdi sağlıklı bir gebelik göremiyorum dedi 10 gün bekleyelim düşerse kndi düşer düşmezse kürtaj için yatış yapılacağını söyledi Bn o an yıkıldım hiç birşey soramadım tmm diyebildim sadece çok kötü etkilendim 3 ay önce 7 aylık kızımı kalp hastalığından kaybettim bu gebelik bnm için umuttu dayanak tı şimdi ne yapacam ne düşüncem bilmiyorum ilk defa kürtaj kelimesini kndim için duydum kafamda o kadar çok soru var ki çıkamıyorum işin içinden bu bebek öldüyse 10 gün de beni zehirlemez mi doktor bna çıkmayan candan ümit kesilmez dedi bu ne demek bu durumda nasıl söylenilir kesin doğru cvp almak için tekrar başka bir hastahaneye gittim orda da aynısı söylendi bu bebek kndi kndine düşer mi kürtaj nasıl olunuyor çok korkuyorum