Civcivim000 Merhaba,soru malum. Prima çok fiyatlı molfix bakayım derken bebem naturale denk geldim hem daha uyguna geliyor hem üreticisi de molfix miş. Henüz doğum yapmadım yani yenidoğan için düşünüyorum. Kullanan varsa yorumlarını paylaşırsa çok sevinirim🙂
Civcivim000 Aslylmz hmm anladım kötü olmuş o zaman ya hem dopal içerikli hem uygun hem üretici bilindik diye yükselmiştim baya ama başka da yorum gelmedi zaten bi türlü karar veremedim ne alacağıma🤦 yanıt için teşekkür ederim
Aslylmz Civcivim000 bende o deneyince ona göre almayı düşünüyordum ama öyle olunca bende vazgectim. Sleepy bio naturel aldım baslangıc olarak en olmadı mecbur daha fiyatlılardan gidicez ne. Tutarsa 😕
Civcivim000 Aslylmz sleepy için de arkadaşım memnun kalmadığını söyledi bana bacak kısımları çok sıkıyor falan demişti galiba gerçekten kişiye özel birinin memnun kaldığından diğeri kalmamış oluyor bebişimize göre denemek lazım ama işte çok da para insan riske atmak istemiyo bi yandan😂
Civcivim000 Ece003 onu da düşünmüştüm ama nette sızdırıyor diye okudum çevremde de kullanan kimse olmayınca bebem naturale yönelmiştim inşallah memnun kalırsınız ben de tekrar yorumlarına bakayım😀