Alp52 ben gittim ama memnun kalmadı hastayı en ufak şeyde pimpiriklendiriyor şekerim normalken bana şekerin var dedi dahiliye ve diyetisyene yönlendirdi oysaki biliyorum nilgim var sağlıkçıyım bende hemen çevrende tanıfığım doktorlara sordum ve başka doktora gttim yok şekerin dedi bıraktım o doktoru hemen şimdi nesrin hanıma gitcem çarşamba hünü mecbur yakın diye o hastanede doğum yapıcam