Deletedmom_7156 Kac tane depent koydunuz bi paketimi koyulur bide kac tane bez koydunuz ben 20 tane koydum
busrakaripek Deletedmom_7156 ben deepend paketinin hepsini koydum ne olur ne olmaz diye. Bebek için de 10 tane koydum
Livaninannesi Bnde bugün hazıladim 20 tane koydum bn depend ilk hamile iken almıştım 4tane var onu koyucam bezi bilerek fazla koydum ilkinde kenarlarını yırtıp kendim de kullanmıştım ped yerine
Deletedmom_7156 Livaninannesi teşekkür ederim 🙏 ben bide normal lohusa pedi aldim onuda koydum içine 🙏
ozumveannesi Denizyildizii bende sezaryen olucam 15 gün sonra , depend aldım ne zaman giyiliyor direk odaya çıkınca mı bide odaya çıkarken üstünüzde ne vardı sade çarşaf mı
Livaninannesi Deletedmom_7156 Bn normal ped de lohusa pedide almadigim için o şekil kullanmıştım ama 15 bile fazla gelmişti 1gece kaldım zaten
Bebiscann Deletedmom_7156 depen 4 adet koydum 3 tane tek harcadım hastanede bir günde bir paketlik depent harcicanı sanmıyorum, bebek bezi 15 adet yeterli bana fazla bile gelmişti
Deletedmom_7156 Bebiscann teşekür ederim o zaman bende öyle koyim bide yanina zaten lohusa pedi almıştım onuda koyarım 🙏