Kızlar perşembe günü şeker yüklemesi için aç karna gel dedi doktorum. İlk gider gitmez kan vericem, sonra 1 saat sonra gidicem tekrar kan vericem sanırım. İnternette 3 kez kontrol edilcek diyor eger toplam 3 saat bekliyceksem ona göre en erken saate randevu alcam kahvaltı çok geç saate kalırsa bayılırım çünkü toplam kac saat sürüyor 🤣