sedaozdemirr https://imgyukle.com/i/oPHScv Kızlar İkili tarama test sonucum cıktı.Ense kalınlıgı ve burun kemıgı ıcın doktor normal demıstı.Bu degerler hakkında bılgısı olan var mı?
Gul3346 sedaozdemirr canım önemli olan tablodaki siyah çizginin yeşil bölge içinde kalması ve sendede öyle olmuş gözün aydın 🥰