Bayhanayse 15+4 de doktora gittim doktor %90 kız dedi ama haftaya gel kesinleştirelim dedi sizce cinsiyeti ne? https://imgyukle.com/i/oPawpS
minigimankara6- Bayhanayse banada kız gibi geldi allahım sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏻🧿💕 bende bugün gittim 12 hafta %60 erkek gibi kordon değilse dedi ama insan merak ediyor işte 😇 ocak 20 de nasipse inşallah elini ensenin altına koymuş yatıyor ohhh 😃 benimkisi 🤣🤣
Asyaaa35 Bayhanayse ayy banada 17de kız dedi ama alısveris filan yapma diger ay geldiginde yine bakar netleştiririz öyle başlarsın dedi şimdi elim kolum baglı bi sonraki muayneyi bekliyorum 😒
Domdom Bayhanayse bize de 14+4 te bacak arası temiz kız büyük ihtimalle 😍 ama kesin değil dedi inşallah bu hafta sonu belli olacak 😍
SerraveAnnesii Kızımın ultrason görüntüsüne benziyor 😂 18. Haftada kız dediler bizim ultrason da böyleydi ortası boş 😂
RumeysaNur34 Bizim ultrason da böyleydi gerçekten hatta doktorum resimdeki gibi gösterip ekranda bak bacak arası boş yüksek ihtimalle kız ama 16 haftayı bekleyelim demişti 15+3 de kesinleşti ama 😅😅🥰
RumeysaNur34 Bayhanayse bazen gördükleri doğru çıkıyor boşluk olunca da pek yanılma olmuyor canım 😊 erkeğe benziyor diyip kıza dönen çok oldu mesela ben ama ilk tahmini kız olanlar genelde doğru oluyor 🙏😇
Glyery22 Bayhanayse erkek gibi ama kıza da benziyor dedi tam belli değil dedi 2 hafta ya netleşir inşallah
Ilkayelif Bayhanayse https://resimyukle.io/r/bTfnhxfNpD Rica etsem bize de tahminde bulunabilir misnz 13 haftaligiz
Domdom Bayhanayse kız değince içim kıpır kıpır oldu kızım kızım diye seviyorum artık umarım değişmez 🙈🥰💕 sağlıklı olsunlarda cinsiyet o kadar da önemli değil aslında 💕☺️