Ebruli19 Merhaba anneler Bugün hamile olduğumu öğrendim kadın Doğum a gittiğim muyanede .. Kese oluşmuş ama daha çok çok yeni içi boş mu dolu mu henüz belli değil dedi dualarınızı eksik etmeyin şubat ayında da hamile olduğumu öğrendim on gün sonra düşük yaptım aynı durumu rabbim tekrar yaşatmaz inşallah ..... Düşük olmaması için neler yapılır ya da yapılmamalıdır ???
Ezgi14 Ebruli19 canim naparsan yap yiyecek ekmegi yoksa durmuyo. Yiyecek ekmegi varsa da ister zipla hopla tutunuyo. Sen dua et insallah bebisini gorursun. Zor bir surec bende yasadim bu endiseleri hala devam ediyor. Annelik delilik ❤
Deryakaya1802 Ebruli19 eğer sağlıklıysa her türlü kalır o seninle. Bol bol dua etmekten başka çare yok 🙏🏼
GamzeCan Ebruli19 zaten önce kese oluşuyor sonra bebek daha cok yeni diyosunn bence böyle olumsuz şeyler düşünme kesen oluşmussa bebeğinide bi hafta sonra görürsün Allahın izniyle😘