Bende tam 37haftalik oldm hareketleri eskisi kadr degl bende bian önce doğurmak istiyorum karnım aşırı büyüdü bebeğin başı 32den bu yana aşağıda ama kanala girmemiş dedi doktorum ,doğumu kolaylaştıran Activating Labor hareketlerini yapsam bişey olur mu acaba çünkü dayanamaz oldm 😓