Furkan35 normalde öyle ama İnternet'e baktınız mı benimki wewell wmv901 marka hatta 250 civarında cmd marka vardı onu dısardayken cok donma yapıyor diye iade ettim Çünkü bizim için babamız önemli oldu camera konusunda o isteyken izlemeyi cok istiyordu eger sizin içinde dışarıda izleyen önemliyse wewell alacaksanız ucuz diye 900 modelini almayın sakın dışardan izlemek için ayrı ücret istiyorlar ama 901 modelinde öyle birsey yok uygulamayla ücretsiz izleyebilirsiniz beni kimse uyarmadığı ve Internette yazmadıgı için bu detay sürekli iadeyle uğraştım