30+5im dun gece karnimin sağ tarafından ara ara bicak saplanır gibi oluyordu gobek deligimin hizasinda sag tarafta ama gece uyuyunca geçmişti yada ben hissetmedim sabah uyandigimda biseyim yoktu sonra tekrar başladı ama bu sefer genel olarak ağrıyor karnim ve midemin orası kasıklarım değil ama kasikda agri yok sadece gobegimde ve midemin orda var ne yapacagimida bilemedim ne olduğunu da bilmiyorum kasilma yada sanci gibekte midede olurmu yoksa illa kasıklarımın agrimasi gerekirmi 🥺