Öncelikle çok ama çok geç olsa da hikayemi sizlerle paylaşmak istedim. Çünkü gebelik süresince böylesi güzel doğumlar dinlemek bana iyi geliyordu umarım sizede iyi gelir. O halde başlıyorummmm🥰😁
İlk hamileliğimde dış gebelik yaşadım çok zor süreçten geçtim uzun süre hastanede yattım ve maalesef bebeğim sol tüpüme yerleştiğinden ve kalp atışlarıda burada başladığından ilaç tedavisiyle düşürmeyi denediler. Ne yazıkki başarısız oldu ve ameliyatla sol tüpümü aldılar. Artık tek tüple hamile kalabilirmiyim? Bebeğim olacakmı? Ya olmazsa? Ya diğer tüpümde sorunluysa?…. gibi birçok soru kafamda beynimi yerken 8 ocakta hamile olduğumu evde yaptığım bir testle öğrendim. Gözlerime inanamamıştım ve kimseye söylemedim. Kalp atışlarını duyana kadar sağlıklı olduğunu öğrenene kadarda söylemeyecektim. Çok şükür herşey yolunda gitti ve ilk 3 ayım mide bulantıları halsizlik hayattan bezmişlik 🤦🏻♀️😁 sonrasında oğlum olacağını öğrendim baştan beride erkek hissediyordum tabii önemli olan sağlıklı olmasıydı. 3 aydan sonra çok rahattım herşey sağlıkla ilerliyordu. Yanlızca 2li tarama yaptırdım ve diğer hiçbirşeyi yaptırmadım. Sonrasında bir gün hastaneye kontrole gittim kalbinde parlaklık olduğunu ve sol böbreğindede büyüme gördüklerini genetik bir rahatsızlığı olabileceğini söylediler. İstersem test yaparak sağlıklımı değilmi öğrenebileceğimide ekledi tabi.. benim için bunu öğrenmek saçmalıktı ne olursa olsun o bana bahşedilmiş bir mucizeydi. Tabiki çok üzüldüm ama kendime günlerimi zehir etmedim. İyikide öyle yapmışım. Kapalı ameliyatla sol tüpüm alınmıştı buna rağmen çok acı çektiğim için asla sezeryan taraftarı değildim. Sonuna kadar normal doğuma adapteydim. Evde ufak tefek hamilelik egzersizleri yaptım. Tabii çok hareketli biriyim ev işlerini son günüme kadar kendim yaptım. Tüm hazırlıklar bitti tabi odası, hastane çantası vs herşey.. bebeğimi beklerken 10 eylülde kayınvalidemlerde kaldık 11inde nişan denen şey gelmişti fakat ben sanırım o anda yok ya değildir dedim 😁🤦🏻♀️ ben şehir hastanesine gidiyordum 13 eylülde de gebelik eğitimi vardı hiç katılmamıştım kayınvalidemle gidelim dedik bende 1 gün evvel 12.kattan zemin kata merdivenden indim. Yürüyüş yaptım 🤦🏻♀️ neyse gebelik eğitimine gittik saat 12.00 eğitim ise 13.30 da bende hazır gelmişken bir muayene olaym dedim sıramı bekliyorum hafif bir ağrım var ama normal diyorum.. tam sıra bana geldi doktor odasından girdim belime bir ağrı gibi değilde sanki birşey koptu gibi bi anda oturdum altmda bir ıslaklık🤦🏻♀️ doktor asistanı hemen muayeneye geçmemi söyledi yürürken su gelmeye devam ediyordu.. allahımmm o andaki korku panik size nasıl anlatabilirimki😁 doktor odasında suyu gelen kaç kişi vardırki 😂😂 ağlıyorum kayınvalideme beni sezeryana alsınlar nolur demeye başladım korkudan.😂😂😂 Doktor geldi kontrol etti ultrasonla doğum başlamış dedi ama daha süren var hemen şimdi değil korkma dedi. Doğum katına çıkmamız gerekiyordu tekerlekli sandalye dışında yürümem mümkün değildi su gelmeye devam ediyodu🤦🏻♀️kan alındı yukarı çıktık o korkulu rüyam çatala çıktım tabii.. ebe kontrol ediyor açıklığım 3-4 cm suyum devam ediyor beni hemen odaya nstye bağladılar. Yaklaşık 1 saat sonra suni sancıyı taktılar. Sancılarımı nefesle karşıladım ve genel olarak yürüdüm. Tabii sancılar arttıkça karşılamalarda değişti😂 en son yatağın üstünde çömelmiş halde bile buldum kendimi😣 çok zordu tabiki ama sonuna odaklanmıştım. Akşam 6 7 civarı açılmama baktıklarında 10cm olduğunu ve bebeğin haznede olduğunu kafasına dokunduğunu söylediğinde büyük bir heycan kapladı içimi.🥰 sonra sancılar çok arttı tabi 9çeyrek gibi beni doğumhaneye aldılar çatala çıktım ebelerim hazır ben korkuyorum ama tüm gücümü topladım sancılarım geldikçe tüm gücümle ıkınıyordum 🤦🏻♀️ ıkındım ıkındımmmmm veee 21.40da gelen mucizem.. o anda tüm dünya durdu sanki bebeğimi gördüğümde tüm acılarım gitti. Göbeğime koydular ve parmağımı minicik elleriyle tuttu 🥰🥰 canım oğlum kucağımdaydı ve gözlerimi ondan alamıyodum o kadar güzeldiki 🥰 o anda edilen tüm dualar kabul olurmuş derler. Allahım isteyen herkese nasip et nolursun dedim 🤲❤ çok sağlıklı bir bebeğim vardı Muhammed Asaf canım oğlum.. şuanda 3 aylık oldu bile. Annelik harika bir duygu ama bir o kadar da zormuş. Doğum esnasında annemin ayaklarına kapanıp ayaklarını öpesim geldi. Rabbim hepinize sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Hamilelik bekleyenlerinizede Rabbim hayırlısıyla nasip etsin inşaallah 🤲☺️ size nacizane tavsiyem hiçbirşeyi kafanıza takmayın her zaman doğumunuza odaklanın. Bebeğinizle ilgili kötü söylenenleri duymayın tabi sonucu ne olursa olsun doğurmayı isteyen anne adaylarına bu söylediğim.. tevekkül edin rabbimden hayırlısını dileyin. 🥰 şimdi ben bunları anlatmaya geldim tekrar gidiyorum sevgiyle kalın 💕🙋🏻♀️