Emelyurtpinar Kızlar 2 gündür tansiyonum sürekli düşüyo 9/4 çıkıyor sürekli. Doktoruma sordum düşük tansiyondan korkma yüksek tansiyon sıkıntılı, tuzlu ayran iç yeter dedi ama ben sürekli sersem gibiyim başım dönüyo. Sizin başınıza geldi mi daha önce 😔
ElifPeker06 Emelyurtpinar Benim gebelikte en çok zorlandığım ve yıprandigim konulardan biri tansiyon düşmesi çok normal 5 aylık hamileyim şükürler Olsun baya azaldi ama ilk 3 4 ay gerçekten psikolojik olarakta bünye olarakta beni çok zorladi gözümün önü aniden kararıyor du bugün haftalar sonra tekrar oldu bı düşsün o gün sersem gibi geçiyor zor ama aylar ilerledikce baya azaldi yani ilk aylar her gün oluyordu
FDM220 Emelyurtpinar tansiyon düşüklüğü gerçekten çok zor hamilelikte benimde tansiyonum hep düşük gözüm kararıyor başım ağrıyor tansiyondan dolayı yapılabilecek en iyi yöntem tuzlu bişeyler yiyip ayaklarını yukarı dikip uzanmak
Emelyurtpinar ElifPeker06 hiç böylesine düşmesdi tansiyonum sona yaklaştıkça düşmeye başladı ve gerçekten 2 günde yıprandım yerimden kalkamıyorum 😔
FDM220 Emelyurtpinar ara ara oluyo ekşi fazla yediğimde yada yorulduğum da düşüyo zaten yüzüm sararıyo anlıyorum dinlenip tuzlu birşeyler atıştırıyorum