Mu_czlrm Kizalr bn bayram icin tokata gelecegim önerebilecginiz iyi bir perinotoloji uzmani var mi ikiz bebeklerim tek yumurta ikizi oda hafta hafta takip olmasi lazim iyi bir perinotoloji uzmanina ihtycim var 😕
Asli5560 Benim de tam ihtiyacım olan soruyu sormuşsun canım bende gitcem bayramda TOkata bana da detaylı ultrason için lazım şuracıkta bekleyim bari 🤗🤗🤗
Annebsr Asli5560 üniversite hastanesinde İlhan bey var harika bir doktor özeline gidebilirsiniz tabi eğer bayramda izne ayrılmazsa.
Partk Valla ben ünversitede yaptrdm 5 6 dakika anca baktı nerse yaparsınz bimyrm ama ünverstede yaptrmayın derim. Bi tane özel hastane var zaten o da medikal özel ilgi istyorsanz
Mu_czlrm Partk siz universite de ucretsz mu muanyne oldunz asksr zeki bey varmis ozel bakiyirms bnde onu duydum ama
Busrasefa Bende tokatlıyım ama bu sene riske atmamak için gitmiycez tokata medical parkta varsa git cnm her yerde olmuyor o bölüm koskoca istanbulda bile sayılı perinotoloji bölümü var
Mu_czlrm Busrasefa orda yokmus canim bakalim bnde cok arastrdim doktr kndi aracnzsa problem olmaz dedi bide ikiz olaack nasip olursa bizim bebekelr dedik daha 2 yil faln gdemeyiz 😀
Partk Mu_czlrm asker beye muayne oluyorm ama asker beyde özel muaynehanesini ünverstede kullandıgından testler ünversitede yapılıyo o yüzdende özel bi ilgi göremyosunuz
Eyllmrtsln Üniversitede bayan bir tane özel doktor var adını bilmiyorum zaten bir tane bayan özele bakan var devlettede de özel degil ama hüseyin bey varmıs ben kendim gitmedim devlete duydugum kadarıyla da tavsiye etmem mecbur kalırsanız hüseyin beye iyi dediler
Zeyneprukiye Ben üniversitede hoca olan Prof Dr Fazlı Demirtürk ün özel kliniğine gidiyorum.kesinlikle herkese tavsiye ederim çok ilgili. 45 dk kadar sürüyor muayene ve gece kaç olursa olsun aramalara mesajlara dönüt veriyor. Her seferinde 4 boyutlu foto ve video veriyor.
Mu_czlrm Zeyneprukiyeonuda cok duyuyorum ucreti ne kdara acaba bide giris yapinca kac gun gecerliligi oluyor biraz pahali diye duymustum
Zeyneprukiye Giriş ücreti 300 lira ve 3 hafta geçerli. Tüm tahliller Doğum ünide yapılıyor. Doktor sağolsun gidilecek yerleri önden arıyor işlemler hızlı oluyor. Aslında özelde Doğum yapmak ile aynı fiyata geliyor. Yaklaşık 10. Haftada gitmeye başlıyorsun 40 a kadar 10 defa gidiliyor. Ayrıca her özlediğinde ben geldim. Deyip bakabiliyorsun bebişe 🤗 3000 lira tutuyor ortalama ☺️ Hem iyi muayene ilgi tecrübe hemde özel hastaneden daha uygun. Orda muayene başı 110 tl kan tahlili için ayrı para Doğuma 3-4 bin 🤦🏽♀️
Mu_czlrm Zeyneprukiye cok saglun zeynep hanim zaten arastrdigim kadaryla perinotog o varmis sanirim sadece birde cihazlari cok iyiymis sanirim
Burctn Mu_czlrm mehmet nalbanta gidiyorum canm dr olarak ama o sizi yonlendiriyo ilgili doktorlar ben memnunum açıkçası
eydaNurParldar Perinatoloji var mı bilmiyorum ama üniversitede mesai dışı Zeki bey ve İlhan bey var onları tavsiye ederim ben sıkıntısız bir hamilelik geçiriyorum ama riskli gebelikler de tavsiye edilecek iki dr... medical de cihazlar güzel ama drların devletten hiç bir farkı Yok bence
Mu_czlrm eydaNurParldar eydaNurParldar siz hangisine gidiyorsunz bide ne kdar ilgilniyorlar aslinda bnim durumum icin ellerindeki cihaz onemli 😕