ozlem58 Merhabalar,SSVD sezaryen sonrası normal doğum olanlar var mı? Devlette 4 sene önce kızımı dünyaya getirdim bebeğin ters olmasından dolayı. Fakat normal doğum için bir sıkıntım yoktu çocuk dönseydi eğer. Açılmam 9 cm’di. Aynı doktora gidiyorum şimdi yine 2. Hamileliğim eğer bunda da açılmaların filan normal ise bebek döner ise normal doğura bilirim dedi. Devlet hastanesinde SSVD olan var mı acaba. Korkuyorum bir yandan ?
Koskafadime Hayr cnm devlet sezaryen sonrası normal doğum yapmıyor özel hastaneler yapıyor bnde adayım bakalm nolcak 35 haftalık oldum çatı muayenesi yapacak tekrardan
Mehmetinannesii Koskafadime devlette yapiyor doktoruna bagli ben 4 sene once yptim ssvd devlet hstnesinde
Koskafadime Mehmetinannesii ilk doğumun normal olduysa 2. Sezaryen olduysa devlet 3. Yu normal yapabiliyor ama daha önce normal doğum yapmayanı almıyorlar ben antepteyim kaç doktora gittysem devlet hastaneleri almaz dedi sancim başlasa da gitsem dedim Hayr gene almazlar dedi bulan varsa helal olsun
Busrakcklr Benim de ilk dogumun uzerinden 6 yil gecti ssvd adayiyim 39+4 fakat hic belirtim yok bekliyorum doktorum ancak 1 ocaga kadar bekleyebiliriz dedi
ozlem58 Benim doktorum devlette herşey normal olur ise normal doğum yaparım dedi. Tek korkum aradan ilk doğum dan 4,5 sene geçmiş olucak acaba sezeryanın dikiş yerlerinde herhangi bir sıkıntı olur mu, Doğum esnasında baskılarda filan?
Koskafadime ozlem58 2 sene yeterli 4.5 sne de gayet güzel ama vücuduna bağlı bnm doktorum 36. Haftada ameliyat yerime inceliğine falan bakacak alttan muayene edecek bakalm yarın muayenem var nolacak
Mehmetinannesii Koskafadime ilkim sezeryan oldu ikinci normal oldu simdi ayni doktora gidiyorum insallah buda normal dedi. İlkinde arada 3bucuk yil vardi simdi 4 yili gecmis olacak