Kızlarr aslında sezeryanımın üzerinden tam 2 sene geçti🙊 bir türlü buraya yazmak nasip olmamıştı, şimdi 2.ye hamileyim o yüzden tekrar happy mom’dayım💖
Sizlere ilk sezeryanımdan bahsetmek istiyorum, 39. Haftaya girmek üzereydik ve o aralar ntsye giriyordum sancılarım o kadar yüksekti ki(ben hiç birşey hissetmiyordum orası ayrı) ebe bana 2 güne kalmaz sen buradasın zaten bile demişti :) aradan 4 gün geçti ben tekrar kontrole gittim ve bu sefer normal doğumdan vazgeçerek.. doktoruma korktuğumu ve sezeryan olmak istediğimi söyledim başta doktorum ikna etmeye çalışıyor bak buraya kadar geldik dayan falan 😄 o zamana kadar hiç alttan muayene etmemişti o gün gel edelim belki açılman başlamıştır bu sancılara rağmen dedi çatala yattık açılma sıfır😳 doktorum muayeneden sonra bana istesemde beni normal doğurtmayacağını böyle bir riske girmeyeceğini söyledi çatı darlığı çok fazlaymış üstelik benim ilk oğluşumda biraz koca kafalıydı hep şakasını yaparsı doktorumuz. Anlayacağınız risk almamak adına sezeryanada doktorum geçiş yapmış oldu☺️ Yarın sabahtan gel dedi, dedim olmaz ben uyuyamam bu gece heyecandan doğuracaksam bari bugün doğurayım dedim🤣 iyi bakalım eve git hazırlan öğleden sonra burda ol dedi öğle arasından sonra tekrar hazırlanmış bir şekilde hastaneye geldim 3.30’da ameliyatım olacaktı saat daha 2.45 hemşireler geldi tekerlekli sandalyeyle dedim yanlış oda benim doğumum 3.30da😄 tabi ne desem nafile beni giydirip bindirdiler gidiyorum ama ne gitmek herkesi arkada bırakınca beni bir ağlamak tuttu ki sormayın hayatımda ilk defa korkudan iki dizimin birbirine titreyerek çarptığını hissettim🥲 ameliyathaneye girdik benim heyecan stres tavan anestezi uzmanı geldi belimden iğneyi çaktı sağolsun 🤣 ama heyecandan mı yoksa gerçekten acımadığından mı bilmiyorum gram hissetmedim bile sonra uyuşma başladı tabi sondayı takmışlar farkında bile değilim yan gel yat pozisyonumdayım😄😄 doktorum geldi sohbet muhabbet ben daha başlamadı sanıyorum tabi meğer adam beni 7 kat kesmiş 10dan geriye doğru say dedi ben daha 10..9.. dedim sen hemşire çocuk çıksın diye bir bastırdı nefesim kesildi gibi oldu resmen ben korkudan bağır nefes alamıyorum ölüyorum diye, tabi bunlar birazda tatlı can olmasından kaynaklı🤣 o ara doktorum oğluşumu tepeden bir gösterdi ben gülmemi dersiniz ağlamamı dersiniz hepsi ortaya karışık birşeyler yaşadım oğluşumu getirdiler öptüm kokladım o ara beni diktiriyorlardı tabi biraz otobüsteymil gibi sallanma oldu sadece oda bağırsakları içeri tepmekten kaynaklı diye umuyorum😄 sonra odamıza geçtik şükür tabi ben doğumdan mı çıktım cenazeden mi bilmiyorum bizimkilerde göz yaşı sel herkes ağlıyor heyecandan (kaynanam hariç)🤣 oğluşumu odaya getirdiler hemen sütümde geldi şükür emzirdim öyle böyle derken uyuşukluk geçmeye başladı ağrılarım başlayınca hemen ağrı kesici istedim yaptılar sağolsunlar hemen kesildi. Gece 11 gibi yürümek için kaldırdılar panik yaptım yine tabi ama hiç korktuğum gibi değildi hep karşıya baktım ilk önce odanın içinde sonraysa kolidorda yürüdüm. O gece heyecandan gram uyuyamadım tabi ben sabah oldu gazımıda çıkarınca katı şeyler yemeye başlayabildim. O günde hiç yatmadım hep gezdim koltuklarda oturdum ve doktora çıkmak istediğimi söyledim oda beni öyle iyi görünce onay verdi 1 gece kalıp ertesi gün çıkmış olduk❤️Ama eve arabayla giderken biraz zorlandım araba sarsıldığı için ister istemez insanın biraz canı yanabiliyor.. bu arada bu karına bastırma mevzusunu banasda yapmışlardı yalan söyleyemem 1 kere yaptılar ama canım yandı o anlık bağırmıştım🙊 öyle böyle derken atlattım 2 sene geçti bile şimdide kızıma hamileym bu severde ssvd düşünüyorum bakalım nasip olur mu bilmiyorum ama sezeryan yada normal hiç farketmiyor sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Allahım🙏🏼