nesrinss Muhammedamine Evet duydum birazcık korkuyorum oyüzden sordum teşekkür ederim cevabınız için☺️🤰🏻
Gezginmuallime ikizlerimveannesi aynı sorunum var .çok sıkılıyorum ben de yatmaktan 27.haftadayız biz de ikizlerim olacak .ciğer geliştirici pregestan iğneler kullanıyorum .Dünya kadar iş var kalkamıyorum bilr napıcaz böyle bilmiyorum 🤦♀️
ikizlerimveannesi Gezginmuallimeilk haftalar düşük tehlikesi var diye yattım şimdi de bu çıktı bu gidişle doğuma kadar yatıcaz ben de çok sıkıldım bunaldım sürekli evde yatmaktan ama yine de onlar iyi olsun da diyorum başka yapacak bir şey yok 😔
Gezginmuallime ikizlerimveannesi tabiki onlar iyi olsun zamanında doğsun diye katlanacaz artık da psikolojimizi nasıl koruyacaz onu da bilmiyorum .