Bu kadar erken doğum hikayemi yazacağım aklıma gelmezdi. 34. Haftada spinal sezeryanla doğum yaptım 3 gün önce. Normalde zaten erken doğum olacaktı plesenta aşağıda diye,doktor 5 ocağa gün vermişti.Allahtan herşeyimiz hazırdı.Cumartesi günü eşimle beraber hazırlanıp Avm dolaşıp alışveriş yaparız dedik herşey normal bnde sancı falan hiç bişey yok. Neyse girdik bi mağazaya emzirme atleti bebeğe bir iki bişey aldık kasaya gittik. Benden çiş gibi bişey geldi, eşime dedim ki galiba altıma kaçırdımm. İki adım atıyorum tekrar sıvı.Sonra bir duvara yaslandım eşim senden kan geliyo demesiyle ben ağlamaya başladım. Ama nasıl kan geliyo oluk oluk. Sonra ambulansı aradılar derken kısa keseyimm azcık uzun oluyo galiba😁neyse hastanede kontrol falan bebek iyi. Spinal sezeryana hazırladılar iğneyi çok fazla hissetmiyosunuz, damar yolundan daha az en azından acısı. Sonra uyuştumm tabi hemen.Çekiştirmelerini falan hissediyosun ama acı falan hiç yok.Sonra bebeğim doğdu ama ağlamadı 2.620 grla küveze girdi solunumu sıkıntılı,hortum burnunda ve ağzında en az iki hafta yatar dedi doktor dua edin bize lütfen 🙏🏻 Bu arada ben sezeryandan sonra ayağa kalkmakta zorlandımm baş dönmem mide bulantımm oldu, bana baya zor geldi🤷🏼♀️Üçüncü günü daha güzel yürür hale geldim gazımı kolay çıkardım büyük tuvalette sorun olmadı,yürüdükçe herşey daha iyi oluyo arkadaşlar ne yapın edin erkenden yürüyün.şuan hastanedeyiz bebeğim küvezde bn başka yerde ,sütümü sağıp getiriyorum ama okadar az ki bir damla iki damla. Biraz karışık yazmış olabilirim kusura bakmayın 🤷🏼♀️Sormak istediğiniz bişey olursa ilk fırsatta cevaplarım🙋🏼♀️