Gzm23 tansiyon çıkarsa sürekli doktor kontrolünde olmanz gerekir bazı durumlar ilaç gerektirir bazısı ise sadce doktor kontrolüyle sorunsz doğum olr elinizde tansiyon aleti yoksa edinmenz mümknse edinşn mümkn değilse yakınınzda ölçcek yer varsa ara ara kontrol edin özellkle baş ağrınz olrsa tansiyon ölçmeyi ihmal etmeyin