minik_7984 Kızlar kızımın boynuna 3 kere kordon dolanmış ve çatı darlıgı var dedi doktor cuma günü sezeryan olacağım inşallah ve çabuk toparlanmak için sezeryan sonrası neler yapmalıyım?
iremss minik_7984 spinal anestezi için konuşuyorım, bol yürüyüş, bol su, bol kahve ve bitter çikolata tüketin, 2. Günden itibarende bol komposto tüketin, 2 saatte bir bebişi emzirin, gerisi hallolur stres yapmayn
Tugbaslan3458 minik_7984 bol yürüyüş bol kahve tüketimi bitter çikolata sütünüz olması içinde bol bol kayısı hurma incir hoşaf ve su eve gelincede uyku mutlu bir piskoloji kafaya hiç bisey takma stres üzüntü bunlardan uzak ol sütü çok etkiliyor 🙏🏻 rabbim sağlıkla kucağınza almayı nasip etsin 🙏🏻🌸
Elfvli minik_7984 bol su ve yürümek. İnanın başka bir şeye ihtiyacınız yok. Allah kurtarsın. Sağlıkla kavusun bebeğinize ❤🤲
Seval88 minik_7984 en güzeli genel Hayırlısı olsun canım panik yapma doktor zaten yapman ve Yemen gerekenleri söyler ben 3. Gün kalkıp domates rendelerim yapmıştım mesela çok hareket daha çabuk iyileşmesini sağlıyor
Tugbaslan3458 minik_7984 ikiside olur farketmiyo bolca tüketmek şart bas ağrısı hiç yaşamadım içtiğim kahveler saolsun o ağrılar üstüne birde bas ağrısı yaşamayın gerekirse yanınızda ketıl su ısıtıcı alın kahve de alın nescafe yani yapın yapın için
Tugbaslan3458 Halime0638 ameliyatta yapılan iğne size bas ağrısı yapmaması için bas ağrısı yaparsa gerçekten kaldramicak bir ağrı çekersiniz hem dikis agriniz hem bas agriniz ikisi bir olursa zor toparlanrsnz çok şükür ben hiç yaşamadım kahve ve bitter çikolata sayesinde
Halime0638 Tugbaslan3458 öylemi hic bilmiyordum çok yazan vardi hep diyordum Allah Allah neden acaba diye bilgilendirmeniz icin teşekkür ederim
Tugbaslan3458 Halime0638 rica ederim ne demek varsa başka merak ettiğiniz sorunuz cevaplayabilirim 🙏🏻🌸
Halime0638 Tugbaslan3458 alakasız ama konusuyorken sorayim sabahtan beri karnim çok agriyo daha doğrusu karnim mi midem mi anlamıyorum ama ağrıyo bebek hareketinde sorun yok hareket falan ediyor ama ben cok agri hissediyorum kasıklarımda bisey yok mideme dogru bide karnımın ortası ağrıyo gecmek bilmedi ne yapsam gecer hic bilmiyorum 🥺 30+5 im
Tugbaslan3458 Halime0638 o haftalarda ağrı çok normal yeri artık daraliyo ve onun yeri daraldikca size ağrı yapiyo hangi tarafa yatiyosaniz o şekilde uzanmaniz sizi biraz da olsa rahatlatır yani bu ağrının bi çaresi yok şunu iç bunu iç gibi bisey değil dinlenmek saginiza veya solunuza yatıp gecene kadar yatmak iyi gelir canım 🙏🏻