oguzweannesi 27 haftadayım bugün ultrason da baş geliş olduğunu öğrendim pozisyon olarak yani erken değil mi bu pozisyonda olması için sizin bebişler kaçıncı haftada baş geliş pozisyon aldı
iremss oguzweannesi erken değil bnm 17. Haftada dönmüştü haftası daha küçük oldupu için sürekli değişeblrde
minikkoalammm oguzweannesi baş aşşa olması hemen doğucağı anlamına gelmiyor bak 29 da baş aşşağı olduğunu öğrendim 38 haftalığm hala baş aşşağı
Nur6102 oguzweannesi geri dönüyor o benim de 25 te baş aşağı 30 da makat geliş 33 de yine baş aşağı olmuş değişiyor yani bende ilk duyduğum da tedirgin olmuştum erken doğum olur diye ama alakası yokmuş çok şükür 🥰
Gebe111 oguzweannesi gebeliğimin 12. Haftasından beri her gittiğim kontrolde baş geliş diyor doktorum pozisyonunu söylüyor yani hemen doğacak anlamında değil ki