Sedaa06_ muayeneleri asistan doktorlar yapıyorlar. Yaklaşık 3 4 kez randevu aldım. 18.haftaya kadar oraya gittim. Fotoğraf 1 kez verdiler. Ultrason ile bakıyorlar ama sana boyu kilosu vs pek birşey söylemiyorlar. Muayenelerin olduğu kata erkekleri almıyorlar. Ortalama 2 haftada 1 randevu alabiliyorsun MHRS de . Yalnız her doktorun polikliniği belirli aralıklarla değişiyor. O nedenle tek bir doktor ile devam etmen çok mümkün olmuyor. MHRS randevusu olunca saatinde giriyorsun randevuna. Normal doğumu destekliyorlar tüm devlet hastaneleri gibi. Doğuma girince her ne olursa olsun epizyo açıyorlarmış. Bir de sanırım beştepe şubesi etliğe taşınacakmış.