Tugbaslan3458 ya ben normalde normal olacaktım hatta baya kararlıydım ama doktorumunda kararıyla cuma duruma tekrar bakıp sezaryana dönmebin mantıklı olduğuna karar verdik bebek kilosu Çatı durumundan dolayı, annem öyle gözümü korkuttu ki kalkamazsın yerinden yatarsın ağrın çok olur diye sanki kalp ameliyatına girecekmiş gibi stres oluştu 😂 diyorum ki çıkaramayacağım bebek yüzünden popoma kadar dikileceğime karnımdan dikileyim yani ama gözümü korkutuyor yatarsın diyo diyorum ki turistik deve gibi gelene geçene mi bakcam toparlarım yok yatman lazım bir aya iyileşirsin anca diyor iyice strese sokuyo 😂