Merhaba anneler ve anne adayları, dün test yaptım. 4 kere 4ü de pozitifti. Bugün doktora gittim önceden düşük olmultu 4 haftalık vajinal kontrol dedi ama benim riskli olduğu için 5 haftalıkta gel dedi. Karından bakabilelim dedi kan testini de 3 gün sonra yapalım 180 ve üzeri çıksın dedi. Ozaman daha net olur dedi. Kimseye söylemedim eşime anneme kimseye. Siz biliyorsunuz şuan. Sizce söylemeli miyim. Çok kasıklarım ağrıyor. Umutlandırmak istemedim netleşsin istiyorum sizce ne yapmalıyım????