Sima7 37 Haftadayım iki gün önce kahverengi akintim geldi sancim başlamış açılma da var 1 cm bugünde nisan geldi hiç bisey hissetmiyorum evde bekliyorum tahmini ne zaman doğum yapa cam bilen var mi