Bilinmezinannesi Ocağın ilk haftası sezeryan doğumum olacak süt gelir mi bilmiyorum sizce yanıma mama almalı mıyım yoksa hastane verır mı alsamda hangi markayı önerirsiniz
Yagmurdgdgn13 Bilinmezinannesi ben mama almamıştım çünkü bebeğimi emzirmek istiyordum.bebeğimi kucağıma aldığım ilk yarım saatte iki kere emmesine rağmen hemşire hemen bebeğine mama vermelisin şekeri düşmüş dedi. Eşim acil gidip aldı.sonradan alma şansınız varsa doktor önerdiği zaman alın. Çünkü belki bebeğinize sütünüz yetecek doktor önermeyecek… aptamil almıştım memnundum.
iremss Bilinmezinannesi başta almayın hastanede kan şekeri falan bakılıyo ya gerekrse onlar da veriyo hastane çıkışında gerekli mş gereksz mi değerlerine göre alın bi mama da ucuz değil artk kullanmazsanz yazık olr
Beybisininannesi Bilinmezinannesi ben nolur nolmaz aldım çünkü illaki ilk 6ayın içinde gerek olunur diye düşünüyorum. 1 numara zaten ilk 6ayı kapsıyor. 350gr lik küçük bi kutu alıverin dursun köşede bence…
lunam Bilinmezinannesi ben şahsen riske atmak istemiyorum, o yüzden ne olur ne olmaz hastane çantasına koyacağım mama. İnşallah ihtiyaç olmaz ama tedbirli olmakta fayda var. Hiç kullanmadım ama araştırdım, anne sütüne en yakın olan hipp combiotic miş.
Bilinmezinannesi Yagmurdgdgn13 var hastanem cok merkezı bir yerde doğumumda hafta içi olacak galiba doktorlar farklı farklı mı öneriyor ben hiple sma yı duydum ıyı olarak
arife_shn Bilinmezinannesi 5 ay önce doğum yaptım bende nolur nolmaz diye almıştım sma mama yanıma ama hastaneden verdiler benimkine gerek kalmadı. İlk saatler sütüm gelmedi mama verdiler ama bebeğim mamayı içmedi sonrada zaten 15 dakkada bir emzirince sütüm geldi. Bu arada sezeryan doğum yaptım tüm bayıltıldım
Hzlkaya Bilinmezinannesi mama açılınca 4 haftada tüketilmesi gerekir erkenden almayın hastanede zaten gerekli görülürse mama veriyorlar devam etmeniz gerekirse de söylüyorlar eve geçerken alabilirsiniz en iyisi hipp diyorlar ama bebeğin kabul etmesine bağlı benim kızım sma ve hippi kabul etmedi kustu sürekli golden goat ve aptamil denedim ikisinide kusmadı golden goatla devam ettim biberon vermek istiyorsanız biberon götürün yada kaşık biberon alın götürün en azından emmeyi bırakmaz meme reddi yaşamazsınız