Ekarhan Merhabalar hanımlar sizlere birsey sormak istiyorum .Kamuda calisip 28-32 hafta arasında idari izin kullanip sonrasında işe dönenler oldu mu ?Ben 30 haftaligim simdi doktorum sana rapor yazdim birdaha calisir diyemem dedi.Yani zorunlu analik iznine ayrıl demek istedi sanirim. Ama ben gitmek istiyorum dogum sonrasına aktarmak icin. Baska doktordan calisir raporu alinabiliyor mu bilgisi olan varsa yazarsa cok memnun olurum.Tesekkurler
Asyaveannesi36 Ekarhan ben 32de ayrıldım kamu da çalışıyorum ama doktorum 32-37 istersen çalışır vereyim dedi ne demek veremiyorum siz istedikten sonra
Asyaveannesi36 Ekarhan başka doktordan al canım kaç haftalık olduğunu götür kurumunun insan kaynaklarına
Ilayda1 Ekarhan ben sağlık kurumunda çalışıyorum kabul etmedi çalıştığım hastane aktaramadım mecbur 32. hafta ayrıldım izne
Ekarhan Kovid den sonra gebelere 28-32 arasinda idari izin verildi ya o yuzden rapor yazdi 28 haftalik olduguma dair. Simdi de calisabilir diye rapor yazamam diyor bende anlamadim
Seminay Bende gecen hafta 32 idari izine ayrıldım iyikise ayrılmışım sancılarım kasılmalarım basladı yalancı doğum sancıymıs iyi düşünün
Asyaveannesi36 Ekarhan bence olur kurumunuz da kabul eder siz çalışmak istedikten sonra başka doktordan alın derim
Asyaveannesi36 Ekarhan bizim 28 değil ki genelge de 24 canım ben 24 de ayrıldım 32 de tekrar rapor almaya gittim istersen çalışabilir vereyim dedi covide yakalandım sonra da
Pammuk Ekarhan alırsın kendi doktorun yazmasın başkdı yazsın ben başladım biraz zor oldu ama idar ettim
Duygu8990 Ekarhan ben 24te ayrıldım, 32de doktorum sordu çalışabilir verin dedim öyle rapor yazdı verdi, doktor sana bırakıyo normalde, senin doktorun neden öyle yapmış anlamadm, bi engelin sıkıntın yoksa çalışmaya alabilirsin, 37de mecbur izne ayrılıyosun
Gunalp2345 Bende 32. Haftaya kadar idari izindeyim 32 de çalışabilir raporu aldım kurumuna verdim ve başladım iki haftadır da çalışıyorum. Başka doktordan alabilirsiniz bu sizin tercihinize kalmış eğer calışöanıza engel ciddi bir durum yoksa. İkinci gebeliğim bu haftaki çalıştığımızı karşılıpı doğumdan sonra çok iş görüyor kendinizi iyi hisseidyorsanız çalışabildiğğniz kadar çalışmanızı öneririm
Ekarhan Teşekkür ederim hanimlar ben o zaman duruma gore baska doktordan almaya calisirim kendimi iyi hissedersem .
lunam Ekarhan 24.haftada doktorun yaptığı şey zaten istirahat raporu yazmak değil, senin haftanı bildirir bir rapor düzenliyor sadece. İzne çıkabilir demiyor yani doktor. 24-32 arası izni veren kendi kurumumuz. 32deki durumunun o izinle alakası olmaması lazım. O doktor düpedüz saçmalamış. Kurumunuz sıkıntı çıkarmıyorsa siz başka bir doktordan alın çalışabilir raporunuzu.