Minigimm04 Kızlar 10+3 günlük hamileyim ikinci hamileligim ilkinde sezaryen olduğum için bu seferde sezaryen olucam sizce devlet hastanesinde kaçıncı haftada sezeryana alıyorlar daha çok erken ama gene de bi bilgim olsun😊