Balkanss hee canım orasını bilmiyorum ama 2 haftada bir sanırım randevular acılıyor yada akşam 4 de sisteme girip doktorunu takip edebilirsin ama pandemiden dolayı sanırım ama sezeryan nasıl olur bilmiyorum doktorunun girmesi gerekir herhalde. Normalde herkes randevu bulabildigine gidiyormuş sanırım farklı farklı ama sürekli doktor değişmekte ne bileyim olmuyo şehir hastanesi sıkıntılı bu konuda. Dogumdada o gün kim varsa sanırım o oluyor diye duymuştum bende