Duygus55 Merhaba 21. Haftada detayli ultrason a gitmis oldugum prentaloji uzmani hepatit b asisi yapmam gerektigi kis dogumlarinda riskli oldugunu soyledi. Sizler boyle bir asi yaptirdiniz mi?
Dk16 Duygus55 hamilelikte hepatit b yapılmıyor diye biliyorum acaba Doğum sonrası yapılmasını mı kastetti doktorunuz?
Teslime_sinan Duygus55 onu iyi araştır canım benim çünkü hamilelikte yapılmıyor ben ilk dozu yaptılar hamile kalmadan önce hamile kalınca 2. Ve 3. Doz yapılmadı sakıncalı dedi Doktorum Doğumdan sonra yaptırır sın dedi
Dk16 Duygus55 hamilelikte sakıncası olan bir aşı hepatit b Ben Doğumdan sonra olucam kısmetse Ya hamilelikten önce ya da Doğumdan sonra olması gerektiğini biliyorum