Bugün sabah 11 de beni aldılar sezeryana genel oldu kendi isteğimle
Uyandığımda saat 12 olmuştu aşırı bi ağrım yoktu odaya geldim hemen bebeğimi getirdiler emzirdim sütüm gelmedi sarı sıvı geliyor hala
Ama öyle olması gerekiyormuş
Sondam çıktı 7 saat sonra yemek de yedim yürüdüm
Sormak istediğinizi sorabilirsiniz