18.12.2021 tarihinde 5. Gün 1. Kalite 2 tane embriyo transfer edildi , doktor başarılı geçti dedi, 12 gün sonra kan testi verirsin dedi, şu an herhangi bir belirtim yok, avakado kabak çekirdeği incir havuç ve yumurta yiyorum , kasıklarımda ağrı var sadece başka bişey yapmam gerekli midir ❤️