Koylu_guzeli Gulcandnrts hamileliğin sonuna kadar bende de öyle olmuştu bence sistigi icin öyle olmasi normaldir agri olmasında normal
tugbakya Benim de 15. Haftam ağrım ve acayip kaşıntım var. Ağrıyı her yerde görüyorum normal karşılıyorum ama kaşıntı sorununu ilk kez başka birinden daha duydum 😊 normal demekki
Ogretmen_1 büyüdüğü için çatlamaya başlıyor kaşıntıda bunun sebebi demişlerdi . Hatta kaşımayın çatlar yazanlar vardı