Busr21 ben hamilelikten kaynaklı olduğunu düşünüyorum öyle bir bilgi varmıştı idrar torbası genişliği kişiye göre değişiyor ve bebiş büyüdükçe baskı yapıyor tutma olasılığı azalıyor şahsen ben gebelik önceside idrarı çok sıkabilen biri değilimdir 🤣 gülben gibi yatağa işemem ama yolda gelsin dayamam bulur işerim hemen wc yoksa kaçırıyorum 🥲🤣🤣🤣 allahtan evdeyimde başıma trajedikomedi gelmiyor 😄