Onsekizinciharf Kızlar internet sitesinde bir künye beğendim gümüş, yenidoğana gümüş takmanın bir sakıncası olur mu acaba? Bebeğine alan var mı
Esesli Onsekizinciharf ben şu altın isim yazanlara özenirdim hep alacağım derdim. Ama sağ olsun halam hediye olarak aşmış daha kaç ay önceden 😊
Tugbamete Onsekizinciharf alerji yapabilir gümüş bide bebiş terlediğinde kararma yapabilir altın daha iyi ama bugünkü durumdan sonra altının sadece adını anar kendisine uzaktan bkarız gibi 🙈🙈
Esesli Onsekizinciharf Evet özellikle bugün uçmuş durumda altın. Belki sizede babaanne anneanne yapar biri yada bebeğinizi görmeye gelenlerin getirdikleri ile yaptırırsınız
m320 Yeni moda bebeklerle iyi gelen taşlarla yapılan künyeler bence onlara bakmalısın hem trend hem ucuz :)
Esesli Onsekizinciharf bende pek birşey görmüyorum ama umarım sen görürsün. Benim babamlar abimin bebeğine Adan Z ye ne dedilerse yaptılar. Bebek arabasından beşiklerine kıyafetten yengemin geceliklerine lohusa takımlarına kadar. 3 aylık oldu yeğenim hala daha ücretli bi aşı olacaksa yada mama ilaç alınacaksa giderler babama alır babam. Bunların hiç birini bende görmedim. Yine kendi annemler yapmaya çalıştı eşim aldı. Kayınvalidem annem yalın zamanda tecrübe etti daha iyi bilir deyip çekiliverdi kenara. Ama umarım sizin öyle olmaz
Onsekizinciharf Esesli valla canım biz düğüne de neredeyse herşeyiyle kendimiz yaptık, bebeğimiz için de öyle çünkü bu yola kimseye güvenip çıkmadık. O yüzden umut bağlamiyorum ben hiç. Çok haklısın insan hep istiyor alsınlar diye ama onlar düşünmüyorsa boşver :)
Esesli Onsekizinciharf bizde öyle canım eşim çalıştığı İçin neredeyse herşeyi kendi yaptı 😊 Bizde kendi kendimize yetmeye çalışıyoruz ama ben bunlara rağmen kolumadaki bilezikleri çıkarıp onlara araba aldım en azından almayacaklarsa da yalandan da olsa alınacak ne kaldı alalım dese ben Zaten aldırmam alırız derim Yani