Arkadaşlar merhaba geçen hafta çarşamba gününe sezaryen için tarih verdi doktor. Sekreter geçen hafta, acilden covid testi ver dedi. Bugün de kadın doğumcu isteyecek covid testini dedi🤦🏻♀️ bugün beni o kadar geldiler ki, rapor almak için uğraştığımdan detaylı sormamışım. Raporumu da yanlış verdiler zaten geçersizmiş. O bambaşka bir konu. Velhasıl sorum şu ki, sezaryen için devlet hastanesinde covid testini nasıl, nerede verdiniz?