Umudayolculuk36 Kızlar bebeğim 5günlük hafif sarılık başlangıçı dediler Ne yapmalıyım bebeğim memede uyuyor uyandıramıyorum bir türlü ne yaparsam yapayım lütfen fikir vern güzel anneler
minikcivcivim Umudayolculuk36 canım genelde benim bebeğim de memede uyuyordu o dönem küvezde de kaldığı için ben hem emzirdim hem sütümü sağdım öyle verdim sarılık olmadi çok şükür 3 aylık olduk hala hem meme hem de süt sağma ile besliyorum tavsiye ederim süt sagmayi çünkü ne kadar süt sağarsan o kadar süt oluyor 3 aydır bir defa bile mama vermedim.
MerveKozann Umudayolculuk36 topugunu sıkarak uyandıracaksınız. Benimkide sarılık olmuştu ben sıkıyorum uyanmıyor ebe bir sıktı ağlaması bir oldu. Anne olduğumuz için kıyamıyoruz canı acıtacak diye ama ancak bu şekilde uyandırabilirsiniz. Onun haricinde sık sık emzireceksiniz 2 saat beklemeyin kesinlikle yarım saat 15 dakikada bir emzirin.
Sulesaglam Umudayolculuk36 uyumasına izin verme benim kızımda sarilik olmuştu ve değeri 18 19 su yatış yapılmıştı burnunu sıkın ayak topugunu sıkın ve sürekli uyandırıp emzirmeye çalışın siz emzirdikce gecicektir o sarilik sutununuz sürekli emzirmeye yeterli değilse bu süreçte manada icirebilirsiniz ek olarak doydukca tamamen gider
hs_mutluluk16 Ben henüz doğum yapmadım ama gebe okuluna gittim.. ayaklarının altından uyandırın uyuyup kalınca :) midesi zaten badem kadar 2 saatte değil saatte bir emzirin madem uyuyaklıyor🤗 tecrübem yok teorik bilgi
hs_mutluluk16 Umudayolculuk36 komşum bebeği biraz emzirdikten sonra mama vermiş sarılık olmamış bebeği günde 1 kez mama verebilirsiniz bence kritik süreç geçince mama da vermezsiniz… önce emzirip tam uyumak üzereyken mama verin bence komşum 2 doğum yapmış ikisinde de öyle yapmış bebekleri sarılık olmamış. Sarılıktan hastaneye yatarsa da mama veriyorlar zaten
Bernako Aykalrının altına pıt pıt vurun kan değerini etkilediği için uyuyor bool bol emsin. Baktınız yine olmuyor yükseldi tek çare fototerapi🤷🏻♀️