Natcan merhaba benim en başından beri asagidaydi şimdi 30.haftadayim hala aşağıda yukarı çıkmadı 🤷🏻♀️ erken doğum durumu var mı diye kontrol ediyor doktorum her randevuda ama hayır sadece orayı seviyor bebişko. Tek problem sonlara yaklaştıkça vajinaya olan baskı artıyor yürürken yatarken bi tık daha sorun oluyor, içinizi rahat tutun işallah çıkar tabi fiziksel olarak rahat edersiniz ama çıkmasa da sorun olmuyor yani hep