Merweeeeee Ya ben çok kafein kaçırdım bebek öyle hareket ediyor ki sanki karnımı yırtacak. Her kafein kaçırmamda böyle 😔çok pişmanım böyle olan var mı
Agg0207 Hamileyken çok kafein almak iyi degil diye biliyorum canım dogduktan sonra uykusuz bi bebek olabilir 😃