hunilimom Ykr01 ben 😂 bu ay ki hamileliğimi öyle öğrendim gerçi hayalet bi çizgi vardı ama sadece ben görüyordum ekranda belli olmuyordu
taninmayananne 2kizanasi bende aynı durumdayim, Perşembe günü doğum Hastanesi’ne bir tanıdığımı götüreceğim, inşallah adet olmazsam belki bir kan veririm
Berraeray1 Benim de bat 24 bu yorumu 02:19 da gördüm ve içimde ki bir dürtü beni test yapmam için dürtüyor 😂😂 belki sabah ilk idrarla deneyebilirim 🤪
2kizanasi Berraeray1 Bende 2 kere negatif gördüm artık adeti bekliyorum ya o gün olmazsam kan veririm çok düzenli çünkü benimki
Berraeray1 2kizanasi benimde öyle 29-30 ne aşağı ne yukarı bende bekleyeceğim hayırlısı olur inşallah 🤲🏼