allah allah şu an aşırı ikileme düştüm. çünkü ben innate kullandım 1 ay boyunca ve sürekli başım ağrıdı. simdi sen yazınca farkettim acaba ondan öı oldu diye ve o kadar şiddetliydi ki ağrılar 2-3 gün sürüyodu en son acile gittim baş ağrısı yüzünden orda tansiyonum çıkmış 14-9 tehlikeli falan dediler takip etceksin tuzu kesceksin dediler sükür aradan 1 ay falan geçti tansiyonum cıkmadı bidaha. bu arada ilacı bıraktıktan sonra başım 1 kere falan ağrıdı galiba