Nergissi Kızlar 16 haftalık hamileyim . Kalem ucu kadar bir pıhtı ve peçetede pembemsilik gördüm . Yaşayan var mı yarın doktora gideceğim. Çok moralim bozuldu
Bebiscann Nergissi bence bu akşam acile gidin bişey varsa da müdahale ederler, gebelikte kanama hafife alınamaz canım belki bişey yoktur ama tedbiri elden bırakmamak lazım
Nergissi Bebiscann teşekkür ederim sizden sonra gittm acile. Doktorum baktı sorun yokmuş iğne ve ilaç verdi teşekkürler