aanemon-6 3 gündür ağrılarım var belimden karnıma doğru hiç geçmiyor özellikle uzanınca artıyor 37 haftalık olduk sözde doktorada gittim sancı çıkmadı ama bu ağrılar geçmiyor azalmıyor sabit kaldı ne yapabilirim 🤷♀️ Böyle olan var mı ?
[silindi] aanemon-6 ben de yeni hamileligim ama aynı geçmiyor 3 gündür neden olduğunu bir türlü çözemedim azalıyor ama geçmiyor tamamen 🙄
Bebiscann aanemon-6 canım sıcak duş al ve yapabiliyorsa eşinden beline masaj yapmasını iste, geçmeyen ağrılar genelde doğum belirtisidir ama enfeksiyon da olabilir
aanemon-6 [silindi] doktor bi şey demedi mi sana ? Bana nst de çıkmadı çok olursa parol ye dedi kaç haftalıksın
aanemon-6 Bebiscann duş aldım bende doğum belirtisidir dedim ama nst de bi şey çıkmadı bi deneyeyim onu artık doğurmak istiyorum çünkü 31 haftadan beri çeşit çeşit ağrı çekiyorum biri bitiyor rahatladım demeden yenisi başlıyor
[silindi] aanemon-6 hafta sonu başladı yarın gideceğim insaAllah 6 haftalık ama 3. Hamileligim bu kadar ağrısından olması bana normal gelmedi
aanemon-6 [silindi] benimde ikinci hamileliğim diğerinde de yalancı sancı çektim ama bu kadar değildi ben hamileliğim başından 30 haftalığa kadar rahattım ama 31 haftadan beri ağrıdan duramıyorum 🤦🏼♀️ İnşallah bi şey çıkmaz
Bebiscann aanemon-6 ayy canım bende de doğuma kadar ağrılar bitmedi, büyüyen bebek heryere baskı yapıyor ondan oluyor genelde
aanemon-6 [silindi] senin de inşallah bi şey çıkmaz. Amin cümlemizin her anne sağ Salim alsın kucağına 🙏
Elifinannesi_ 2-3 gündür bende o durumdayım sanki regl oluyorum regl sancısı çekiyorum belim karnım kasıklarım öyle kötü ağrıyor ki canım çok yanıyor. 37+5 haftalığız