charlottececi sevo_asc benim oyle degil ama sey diye okumustum bazilarinda 14 te baslayip bulanti falan son haftalara kadar devam ediyomus. Eltimin hic belirtisi olmadi cpk saglikli bir erkek cocugu dogurdu. Son haftalar sadece kalca agrisi ve bel agrisi oldu bebegin agirligindan :) ben felaket geciriyorum suan 11+2 ☺️
sevo_asc Benimde 9. Haftaya kadar göğüs hassasiyetim vardı ama şuan oda yok 11+5 haftalığım arada sırada baş dönmem bel ağrım dışında mide bulantım falan hiç yok böylede olunca insan sürekli bişey mi oldu acaba neden hiç belirtim yok diye düşünüyor haliyle
Ezgicck sevo_asc evet o bendede oluyor sürekli iyi mi diye merak ediyorum ay sonu 2 li test var o zaman görücem nasipse inşallah evlatlarımız iyidir 🙏🥰
sevo_asc İnşallAh iyidir canısı bende bu hafta gideceğim cuma günü çok heycanlıyım ve paniğim tip 2 diyabet hastasıyım birde insulin kullanıyorum sürekli acaba iyi mi diye düşünüyorum
Minigimm04 sevo_asc bende yok hiç ilk hamileligimde mafolmustum kusmaktan şimdi allaha şükür hiç bir sorunum yok fazla istahliyim o kadar😊10+3❤
helezon_92 Bende 10+6 yım bulantım var ilaç içiyorum ama son bir kaç gündür bulantılarım azaldı . Şimdi de tedirgin oluyorum neden durdu diye:) inşallah sağlıklılardır hepsi. Bende 29 unda ikili test için gideceğim bakalım
Eslemim34 sevo_asc 11+6 haftalık şuan da bi belirti yok çok yersem veya mide bulantısı akla gelirse kusarım o yüzden onlara dikkat ediyorum başka bişi de yok çok şükür ama bazen insan diyor niye olmuyor acaba bişi mi oldu😒😂😂