beyah Doğum da kesi olursa uyuşturuyolarmı bide dikiş atarken mi yoksa kesmeden önce mi en korktuğum olay bu doğumda
Busrakzlkc beyah kesi yapılmadan önce uyuşturulur tabiki yoksa o şekilde kesiye tahammül etmeniz mümkün değil.
Lulikli beyah burda 1-2 kişi de okudum uyuşturulmamış şeklindeydi deneyimler ama bilemiyorum allah korusun 🤷🏼♀️
Prens1prenses2 beyah uyuşturuyorlar canm kesi atılmadan önce uyuşturuluyor yani hissetmiyorsun bile geçen biri yazmıştı uyuşturmadsn dikiş attılar falan çok şaşırdım ve üzüldüm adına nasıl doktorlar öyle yapar diye
Busrakzlkc Bebiscann ağrı oluyordur tabi ama makasla kesilmeyi uyuşturulmasanız emin olun hissedersiniz 😊
beyah Lulikli tabi canım zor yani o kadar sancı çekiyosun sonunda dikiş acıları bilmemne derken zor yani ben soracağım zaten ayrıyetten doktoruma yinede buradakilere de sormak istedim 🙏🏻
beyah Prens1prenses2 umarım doktorum öyle bişey yapmaz söylicem mutlaka zaten ben herşeyi söylüyorum teker teker doktora rahat bırakmıyorum kadını 😆 wp nosu var kadın bıktı benden ama napıyım ilk gebelik
Fatmacan beyah sag baldırıma igne yaptrı gördüm igneyi.sağ tarafı dikerken hiiç hisstmedim ama solu dikerken ignenin giri çıkışını resmen hissettim.canlı canlı dıkti valla brni,hatırlamak bile istemiyorum o anı.dogurırken aglamadım.dikiş atılırken agladım
beyah Prens1prenses2 Özel canım ama Allah iyilerle karşılaştırsın inşallah doğumda iyileri denk gelir
beyah Prens1prenses2 Doktorum ayrı gelicek benim ama ebe falan getiriyomuş sanırım bilmiyorum hastanedeki hemşirelere bağlı artık herşey çünkü doktor doğum başlayınca geliyor