Ayhkn Merhaba arkadaşlarrr bebişinizin kalp atışını hangi haftada duydunuzzz 🙈 ben 5+3 üm çok sabırsızlanıyorum ♥️
Meleq Ayhkn 6+2 de gittim sadece kese vardı bebeği bile göremedik çok korktum 6+6 da tekrar gittim şükür bebişi de gördük kalp atışını da duyduk❤️🤲
Rabia9522 Bende 5+6 da duydum ama normale göre az atıyo dedi doktor 2 hafta sonrası için randevu verdi bence sabırlı olup 7 ve 8. Haftada gidin derim :)
Ayhkn Ayy o zaman daha bekleyeyim yarın randevumuz var ama keseyi görmek için🙈 sanırım bebiş için de kalbi için de biraz daha bekleyeceğiz☺️