begonvilko Ebruxxx ben 20’de ilk dozumu oldum, 24’te ikinciyi olacağım ama nasıl bir kol agrisi yaptı maşallah biontech yanında halt etmiş.
Elifcim Ebruxxx aile hekimliğindeki ebe 20.haftada gel dedi. Geçen gün aradı bebek hareketlerini hissetmeye başladıysan gel yapalım dedi 19+3 deyim bugün vuruldum 1 saat oldu kolum ağrımaya başladı bile😑
Ebruxxx Geçmişte aşı olmamış anneler oluyor yazıyor internette ama bildiğim her anne adayı oluyor hamileyken aşı
gzm6 Ebruxxx ben ilk dozu 22.haftada oldum ama doktorum bana olmasanda olur sonuçta bahçede tarlada doğum yapmıyorsun dedi tek doz olduysan 10 yıl içinde yeterli dedi o yüzden ikinci dozu olmayı düşünmüyorum